HIM - Don't close your heart

- jäkligt bra låt faktiskt.

Sitter och pratar med mina trogna vänner Millan och Christian på msn. Christian min trogna vän långt borta som jag nästan aldrig ser längre. Det är hur tråkigt som helst! :( Men Millan ser jag nästan varje dag! Yay :)

haha! Åå, nu fick jag värsta roliga minnena att tänka på! Kom att tänka på alla roliga hemkunskap-bild-musik lektioner vi hade i 9an på Tanumskolan. Fast hemkunskapen och bilden ägde nog det mesta. Fommigaste lektionerna ever med Christian, Erica och Patric. Hahaha.... ^^ HAr aldrig skrattat så mycket på en lektion som jag gjorde på dom faktiskt. Det är sånt jag saknar. <3

Maahaaa.. ;D Kom och CEPA med miiiig. Jag har så jävla tråkigt juuuuuuuu. Baaah. Det här är den absolut tråkigaste helgen på länge. Jag har suttit med mp3n i öronen typ ända sen igår kväll. Det är ju socialt och så har jag hört. Men det spelar ingen roll, för det är bara Linn hemma och hon är då fan inte social hon heller.

Fan. Nu börjar batteriet ta slut igen. Hatar att ladda den här skiten!!! Men jag får väl fgöra det ändååååå.

Imorgon ska jag åka hem till Malin :) Då ska vi vara plugishar till 100%. Men det har jag varit idag också så det så. Jag är bäst på att vara nörd. ^^


HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback