but you don’t really care for music do you?

Ja hej.
Sitter i skolan nu och har studiepass. Jag lovade mig själv i morse att jag skulle jobba som sjutton nu så att jag skulle slippa jobba så mycket hemme sen.. Men ni ser ju hur det går. Näh. Nu ska jag skärpa mig, ska bara ta ne liten paus och sedan påt igen! :P

Frida sov hos mig inatt. Akutringde henne igårkväll innan jag skulle åka med tåget in till Uddevalla.. Kände bara inte för att sova ensam inatt. Så hon följde med mig till Uddevalla :)
Är nog änna rätt trött idag ändå. Vi somnade ju inte så tidigt igår kan vi väl säga ^^ och självklart så hade Frida sovmorgon i morse, vilket gjorde det extra tungt för mig att gå upp medan hon fick ligga kvar och se mig gå. Fuskigt!

Imorgon ska jag till och med kanske gå till skolan lite innan vi börjar.. Jag och Jossan ska nämligen plugga på vårt oförberedda prov i historia som vi egentligen inte vet om :P Vi är sådana pluggisar vi ^^ höhö. Tror inte det är ett så svårt prov ändå..

Oh, ni ska bara veta hur mycet jag längta till torsdag! Torsdag är den bästa dagen den här veckan tror jag faktiskt. Även fast julafton är medräknad. För på torsdag börjar mitt kära jullov! Tacka faan för det. ÄNTLIGEN! På torsdag kan jag sova hur länge jag vill ;D


Nu vill jag bara säga hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback