a timekill to die for

Har nyss varit och käkat mat med humle och dumle ^^ (Karro & Jossan) dom er snela. Maten var inte god som vanligt. Nu sitter vi i det blå lärolandskapet och har rast ett tag till, sedan är det mentortid.

Efter skolan ska jag skutta hem till Liz och Mill the pill för att sedan gå ner till bussen som går halv 5, men innan det ska jag köpa en julklapp. En nästrimmer! HAHA! Den fulaste uppfinningen någonsing skulle jag tippa på. Kanske är bra för dom som har hår som en ryamatta i näsan men ^^ höhö.

Men sen när jag är hemma i Tanum blir det ett problemo. Jag kan inte ta mig hem till pappi från bygdegårn.. Ska jag gå behöva gå dit med all jävla packning då eller?! Jag har verkligen hur mycket grejer som helst och det är en bit att gå. Går det ingen Greta får jag väl i värsta fall ringa till min kära farmor då kanske. Och sedan komma hem till nästan ett tomt hus. Men sen när Linn kommer hem från torp ska vi göra tacos och äta oss feta :D Yaaay. Längtar till det i alla fall :) <3


Thank you for listening, over and out.

It's a timekill to die for
Its bedtime for jokes
We're dead serious this year.




Ja, nu är jag i alla fall hemma iTanom igen. Snällsate farmor stod och väntade på mig på bygdegårn och körde mig ända hem. Hon är allt bra snäll asså. :)

Nu har jag precis varit ute och gått en promenix med Alma (Hunden som jag passar idag). Vi gick bara bort till stationen och vände men det räckte för det är himla kallt och blåser så vi ville in i värmen igen.

Snart så kommer Linn hem hoppas jag på! Farmor skulle åka och hämta henne halv 8 på bygdegårn och köra henne hem.. Stackars farmor. Men när Linn kommer hem ska vi äta tacos och kolla på julklapparna hon har köpt.. Weeiiii :)

Ha en trevlig kväll, för det ska nämligen jag ha! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läser din blogg, å jag tycker det är megaintressant att läsa ^^ så de då ;)

Föresten, du å hummle (eller dumle, vem är vem? ^^) kan ta sej i röven..

Postat av: Johanna

hahahhaha!
Dumle är ju såklart Jossan. (med betoning på dum) haha! Tur att hon inte läser detta ^^ =P
Du kan ta ditt håriga arsle och gå och lägga dig. =P Dumle hälsar! *Kriiiiiig*

2006-12-15 @ 12:37:10
Postat av: jossan

dumle här, jag e inte så dum som man kan tro, men fummleär därimot dum!!!!
hälsningen till amanda kan gälla henne med, men nu handlar det om stor, hårig röv med konkelbär i!!!!!!!!!!!

2006-12-15 @ 12:42:42
Postat av: jossan

nu jävlar nu e de krig!!!

2006-12-15 @ 12:46:27
Postat av: Johanna

va fan?! Är det helt plötsligt jag som har en stor hårig röv med konkelbär i?! WTF? Trodde vi hade en pakt här men nej nej. men nu jävlar! Ändrade planer.. Rummle and Fummle FTW! Dumle kan slänga sitt fläskiga ass i väggen. Så det så ! Grrrrrr*

2006-12-15 @ 12:59:38
Postat av: Amanda aka rummle ^^

Rummle och fummle är här med en enad pakt, som aldrig nånsin kommer att svika varandra, så är det. Jossan du kan bara flyga å fara, ingen vill längre vara i din närhet. DU kan ta DITT feta håriga arsle å dra nån annanstans.

2006-12-15 @ 13:01:23
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: jossan

fyyyyyy faaaan johanna har stötit en dolk i min rygg.!!!!!!!!! de skulle ja vara du och jag;( nu blir jag fruktansväst besviken... du har ju redan svikit mej den här helgen!!!!!!!!!! johanna det trodde jag inte om dej!!! du kallar ju mej tilloch med dum!!! men jag är villig att sluta fred!!! om du komer över till mi sida igen, precis som i början av kriget!!!!!
'

2006-12-15 @ 13:08:13
Postat av: jossan

haha amanda nu e johanna me mej igen:P hihihihi ja visste att hon va snäll:D:D

2006-12-15 @ 13:34:04
Postat av: Amanda

Okej Johanna, det var kul så länge det varade. men nu är det slut på de här dubbelspelet. Jag är sjukt trött på sån här falskheter. Nu är det jag och Jossan mot dej.

2006-12-15 @ 14:18:02
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: jossan

just de johanna falskspel lönar sig inte!!!!! hehe

2006-12-15 @ 14:20:58
Postat av: jossan

näää de gör ja inte:P de e precis lagom varmt... nähä du johanna... ingen slår dumle och rummle:P haha

2006-12-15 @ 14:22:16
Postat av: Johanna

Alltså Jossan, hoppas du bränner dig på ditt eftermiddagskaffe. Amanda, jag säger bara sveeeek! Men jag äger er båda ändå. :P

2006-12-15 @ 14:23:07
Postat av: Amanda

Svek? Vem är det som ska snacka svek här? De va väl du som svek mig först, med ditt jävla dubbelspel? Tryck upp ansiktet i ditt eget bajs.

2006-12-15 @ 14:25:18
URL: http://amandag.blogg.se
Postat av: Johanna

Äh vad fan. jag? dubbelspel?! Aldrig... bajskorvar är ni båda två.

2006-12-15 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback